czwartek, 22 marca 2012

Szlachetne zdrowie...

Już myślałem, że wszystko pójdzie jak po maśle, no ale... Zdrowie nie należy do kategorii "los" i nie jest się jego kowalem. Poszło gorzej, stąd i przestój na blogu. Myślę, że z własnymi tekstami - za wyjątkiem przedruków starszych recenzji - powrócę w przyszłym tygodniu. Jeśli się uda...

Tymczasem jednak, przeczytałem, że portal do którego mam wielki sentyment: EMD.PL zawiesił w zeszłym roku działalność, zaś materiały tam zamieszczone zostaną usunięte z serwerów. Wprawdzie miało to nastąpić już jesienią zeszłego roku, a do dzisiaj materiały są dostępne, jednakże postanowiłem je - w cząści - przenieść do mojego blogu. Będą one oznakowane w tytułach poprzez "EMD.PL" i objęte takim tagiem. Recenzje te są udostępnione na zasadach licencji Creative Commons (BY-NC-ND) i proszę to uszanować.

Brak komentarzy: